Product is toegevoegd
Veilig betalen op KekkeKlompen

FAQ

Hoe weet ik of de webshop de bestelling heeft ontvangen

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan de totale kosten van je bestelling, inclusief (eventuele) verzendkosten. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Elke werkdag worden de bestellingen verstuurd. 

Dit betekent vaak 'vandaag besteld = morgen geleverd'. Soms duurt de levering een dag langer. Na betaling wordt in ieder geval binnen 24 uur verzonden. Uw bestelling kunt u binnen 48 verwachten!

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

We geven uw pakket ter bezorging mee aan TNT Post. 

Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. Nu kan het gebeuren dat u niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt. Wanneer u niet thuis bent, zal TNT Post uw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.

Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van TNT Post, waarop vermeld staat waar u uw het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of uw buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!

Ruilen / retourneren

Onze retourservice geldt ook voor afgeprijsde artikelen

Bij ons staat service hoog in het vaandel. Indien het onverhoopt gebeurt dat je eigenlijk toch een andere verwachting had dan is retourneren natuurlijk geen probleem. 
Meld je retourzending binnen 3 dagen vooraf aan via info@kekkeklompen.nl. Vermeld je naam, woonplaats, ordernummer en reden van retour. Vergeet ook je bankrekeningnummer en de daarbij behorende naam (let op meisjesnaam) niet.

Stuur dan het artikel, voorzien van de originele verpakking, pakbon en kaartjes binnen 7 dagen na ontvangst, voldoende gefrankeerd, retour naar het onderstaande adres:

Kekkeklompen
Onderstraat 19
4927 AR Hooge Zwaluwe

Zet op de buitenkant van het pakket duidelijk je adres.
Als kekkeklompen het geretourneerde artikel ontvangen heeft dan wordt
het vervangende product binnen 3 dagen gratis verzonden.
Wil je het aankoopbedrag teruggestort krijgen dan storten wij dit binnen
7 dagen nadat het product in goede staat ontvangen is terug.

Ben je niet in het bezit van een e-mail adres dan kun je ook telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren: ma-vr 09:00-17:00 op nummer 0652322029.

Retouren/ruilingen die niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld kunnen niet worden geaccepteerd.

Betalen

U kunt veilig uw betalingen uitvoeren via Ideal, creditcard of bankoverboeking.

Uw gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden. Alle orders die met Ideal of Creditcard worden betaald worden direct verwerkt en hebben zodoende een snellere levertijd dan wanneer u via een bankoverboeking de betaling verricht. De producten worden namelijk pas uitgeleverd wanneer de betaling binnen is.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.ideal.nl